Spike Collection FW2014

Spike Collection FW2014
30 years of Norwegian jewellery design - 2014

mandag 25. juli 2011

Et land i sorg !

Jeg er akkurat kommet hjem til Norge etter ferie i Frankrike.
Jeg er kommet hjem til et land i sorg. Jeg bare går rundt meg selv, klarer ikke spise eller gjøre noen ting som helst. Jeg leser aviser, sjekker nyheter og sosiale medier.

Jeg har mottatt mange hilsener fra venner av A&C i utlandet. Alle uttrykker sin medfølelse.
Det varmer veldig. Jeg kjenner på det nåværende tidspunkt ingen av de som er blitt rammet.
Men Norge er et lite land. Vi er veldig sammensveiset i en situasjon som denne.

Jeg må si jeg føler skam og avsky fra denne mannen som gjorde dette. Jeg er flau over at vi har slike mennesker i Norge. Men jeg vil ikke hate. Nå må vi sørge for at denne saken ikke får det utfallet gjerningsmannen ønsket. Her er ikke innledet noen krig mot noen.

Unasett forskjellige syn og religioner, så må vi sloss for våre verdier; Frihet, Respekt og Mangfold.

www.ap.no
www.vg.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar