Spike Collection FW2014

Spike Collection FW2014
30 years of Norwegian jewellery design - 2014

mandag 31. januar 2011

Travel uke


Hei !
Dette blir en travel uke ! Men hjelpe meg så gøy det er.

Det er alltid travelt på denne tiden av året. Det er sånn i denne bransjen. Det er nye kolleksjoner, inspirasjon og reiser, designarbeid som ligger langt fram i tid. I tillegg til masse annet som må ordnes.

Det som står for tur til uken, er den store lanseringsfesten for Fam Irvoll kolleksjonen. Vi skal ha en skikkelig heidundrende fest på et av Oslos hotteste steder. Gjestelista er allerede proppfull av kjendiser og journalister. Desverre er dette et lukket arrangement, med gjesteliste. Jeg tror det kommer til bli kjempekult ! Mariann Thomassen har jo vært modell for oss for denne kolleksjonen. Den dama har bare en evne til å sette sammen de mest utrolige outfits. Helt fantastisk. Hun er forresten en utrolig hyggelig jente. Så proff å jobbe med, og så positiv og engasjert. Jeg tror hun likte å være modell for oss også. På festen skal Lise Karlsnes være DJ. At Fam kommer er jo selvsagt, men hun har jo bolle i ovnen, så det blir vel ikke så mye festing på henne den kvelden. Men hennes utrolig kule og fargerike fremtoning lar seg ikke stoppe av den grunn vil jeg tro.

Jeg reiser videre til København neste morgen. Må stå opp veldig tidlig !! Huttetu, men sånn er det bare. Der skal jeg ned og besøke moteuken i København. Det er nødvendig for å følge med, få ny inspirasjon og se hva som skjer.

Så det blir min uke. Jeg gleder meg !!

Hilsen Birgit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar