Spike Collection FW2014

Spike Collection FW2014
30 years of Norwegian jewellery design - 2014

lørdag 15. januar 2011

Historien bak Fam og A&C

 

Hei!
Nå begynner jeg å glede meg jeg! Dette blir gøy!! Det er første gang vi har gjort noe sånnt.

Vi har fått den norske designeren Fam Irvoll til å designe en smykke kolleksjon for oss.

Den lanseres i februar. Rett før Valentines tilogmed. Vi skal ha en forhåndslansering i A&C butikken på Karl Johan fredag 11.2.

Så hvis du være en av de første i verden til å kjøpe et ekte Fam Irvoll smykke, så er det bare å møte opp ! (mer info kommer)

Kolleksjonen kommer kun til å være tilgjengelig fra Norge foreløpig.

Det hele begynnte for en god stund siden. Jeg hadde vært på Oslo Fashion Week. Der hadde jeg sett en del visninger av forskjellige norske designere.

Så så jeg Fams visning !!
Det var andre boller. En herlig tydelighet, som passet rett i smørøyet til målgruppa si.
Fargerikt, morsomt, fullt av avslappet humor.

Dette er mote for jenter som er seg selv, og gjør akkurat som de vil, tenkte jeg.
Smakebiter fra de kolleksjonene; Sailor, Cherry og Candy
Det passe som hånd i hanske med A&C sin filosofi.
"Freedom to be yourself" var alltid vårt motto.

Det var hjerter og det var matroser og det var en hyllest til homser. Helt herlig !!
Det hadde jo vært kult om hun kunne lage noe for oss, tenkte jeg. Jeg ringte Fam, og presenterte meg. Og spurte om hun kunne tenke seg å designe en smykke kolleksjon for A&C.

Det hadde Fam lyst til !
Vi trommet oss sammen, møttes hjemme hos meg. Og Fam tegnet i vei. Sammen med vår superflinke produktdesigner Katja ble ideen til virkelighet.
Det er hjerter og godterier og de villeste kirsebær.

Det blir spennende å se hvordan det går.
Vi skal ha store arrangement og åpningsfester og litt av hvert. Så følg med her, så skal du få høre mer.

Hilsen Birgit




Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar