Spike Collection FW2014

Spike Collection FW2014
30 years of Norwegian jewellery design - 2014

mandag 11. august 2014

Hei !

Nå er det utrolig lenge siden sist jeg har fått skrevet noen ny blogg.  Det er lissom blitt så mange andre arenaer man holder på med.  Facebook, Instagram osv.  Men nå, i anledning feiringen av vårt 30 års jubileum, så bør jeg ta meg selv i nakken og gjøre et forsøk.

Vi har laget en egen jubileumsavis, hvor du kan lese hele historien om oss.  Og hvordan denne reisen har vært.  30 år er en ganske lang tid.  Det har vært gode tider og dårlige tider.  Vi har klart å endre oss med tiden.  Og vi har utviklet oss fra den miste bittelille bedrift, til en ganske stor organisasjon. 

Kanskje jeg kunne fortelle dere litt mer her ?  Bare til dere her inne ? 
Her er jeg på kontoret mitt

Og her er hvor det hele startet.  Dette bildet fant jeg i min mors gamle saker.  Det er fra Boracay i 1981.  Det er meg ytterst til venstre, og Mor som nr 3.  Jeg kan fortelle mange historier fra den tiden der.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar